Waarom tigron?
1. Managed Services zijn onze core business
Managed Services zijn onze core business en dat doen we al sinds 2007. We beheren dagelijkse activiteiten van onderhoud en ondersteuning op de schaal die u nodig heeft. Daarbij hebben we ook oog voor de hele levenscyclus van de dienstverlening dus zowel ontwerp, implementatie, ondersteuning en voortdurende technologische upgrade.
2. Beheren gehele spectrum van technologie expertise
IT is complex en de technologie evolueert snel. Daarom heeft Tigron verschillende mensen opgeleid/gecertificeerd in elk van de gebieden die we supporteren. Niet alleen streven we naar hands-on goed te zijn, maar ook naar het beschikken over een stevige dosis theoretische kennis van de technologieën. Tigron kan ook snel nieuwe terreinen leren die van belang zijn voor uw bedrijf. We zijn toegewijd om onze mensen te trainen in nieuwe technologie.
3. Proces based support
Tigron maakt gebruik van een aantal best practices voor IT management, monitoring en support.
4. Cultural fit
Tigron wil fungeren als een verlengstuk van uw IT-afdeling. Daarom is het belangrijk dat de manier waarop we werken en communiceren, aansluit bij uw eigen bedrijfscultuur. Hoe meer we bij elkaar passen en een gemeenschappelijk begrip hebben van "hoe de dingen moeten worden gedaan", hoe effectiever de relatie.
5. Think with the customer
U kunt er zeker van zijn dat uw IT behoeften zullen evolueren. Daarom staat Tigron open om mee te denken over uw IT visie en lange termijn plannen. We willen uw business strategie mee supporteren bij toekomstige evoluties. Onze belangrijkste troeven hier zijn onze flexibiliteit, visie en engagement.
Als Managed Service Provider (MSP) hebben we een goeie visie op emerging technologieën en fungeren we als een betrouwbare adviseur. We willen een verlengstuk van uw eigen IT-afdeling zijn, we blijven geëngageerd en adviseren u over technologische opties om proactief in te spelen op uw behoeften.